I'm All A'Twitter

    Tweet on Twitter

    Friday, February 01, 2008

    Bad A$$

    No Flash Fiction 55 today. I just didn't have it in me. So you get this instead.






    What Bad Ass Rock Legend Are you? *with pictures*
    created with QuizFarm.com
    You scored as Ozzy Osbourne!

    You are OZZY OSBOURNE!

    Your the 'Prince of Darkness man...You and 3 friends created this tiny thing called HEAVY METAL...you are really funny but produce really ugly kids!


    Tommy Lee



    90%

    Ozzy Osbourne!



    90%

    Slash



    85%

    Jimi Hendrix



    80%

    James Hetfield



    70%

    Kurt Cobain



    65%

    Billie Joe Armstrong



    60%

    Ok, why is Tommy Lee listed first, but I don't have a picture? I had to correct the spelling on this little test. Who can't spell "really"?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    We had another snow day today. The second this week (Wednesday was our first day this year and no one really knows why. Maybe the wind chill?). Our state only allows 1 snow day per school year. WTF? We live in Michigan between the Great Lakes, you know, the snow makers of the world?

    Anywho, I'm waiting to go out and and move snow around. We have about 5 inches now. We are supposed to get up to 10". I can't wait to play in the fluffy stuff. I say "Bring It"!

    Have a great SuperBowl Weekend!

    14 comments:

    barman said...

    You ARE a bad ass. Rock on Sign.

    Queenie said...

    I'm getting sick of his wife, shes on our TV all the time. We have had our first snow today, about one inch, not alto to get excited about.

    Queenie said...

    BTW, I did a 55.

    Lara said...

    He scares me! LOL

    Hey, your blog has popups now... maybe that fridge thing?

    lime said...

    we are having a snow day but it's not real snow, it's just that everything is a sheet of ice. i'd sooner have the white stuff.

    i gotta say, you are definitely more intelligible than ozzy!

    Strumpet said...

    It's no wonder we get along so well, Ms. Sign.

    For, Strumpet is Ozzy also.

    80% Ozzy
    80% Billy Joe
    75% Slash
    75% James Hetfield
    65% Kurt
    60% Tommy Lee
    60% Jimi.

    Fairies DO wear boots.

    Flyinfox_SATX said...

    At least you can speak coherently when not singing!

    Flyinfox_SATX

    SignGurl said...

    Barman~ I wish I had their money!

    Queenie~ We don't get to see his wife much anymore in the US. Lucky for us.

    Lara~ I took the fridge off. I have a pop up blocker so I didn't notice. Hopefully that stopped it.

    Lime~ Snow days can be cool, if only they didn't involve your kids being home.

    Strumpet~ Haha! We are like two peas in a pod.

    Fox~ Some days that's debatable.

    Lori said...

    WOOHOO I missed the snow day today!!! I've stayed in my jammies all day after I shoved...I mean sent the little boy off to the bus! LOL

    Hey what part of Michigan are you??? I'm in Michigan too!

    katie said...

    man, girl. i'm Slash!! Hell Yeah!! That was fun. :)

    You have a great weekend yourself, Sign!

    SignGurl said...

    Lori~ You know you pushed that little guy onto the bus. I know I would have if I could.

    Katie~ You look like a Slash, hehe!

    G-Man said...

    I already did this one and I was Wayne Newton!!

    Strumpet said...

    I love peas!

    And their pods!

    jillie said...

    Well, at least you don't talk like Ozzy....lol!!!!

    Besides, you're also better looking!
    xo